17 March, 2010

McDonald, και ότι τρως είσαι....

Σε μέρες οικονομικής κρίσης και ενώ όλοι προσπαθούν να μειώσουν τα έξοδά τους φαίνεται ότι η διατροφή και επομένως η υγεία μπαίνει σε δεύτερο ρόλο.

«Η McDonald's λάνσαρε επιτυχώς τον εαυτό της ως οικονομική επιλογή γεύματος, στους νέους και λιγότερο εύπορους ανθρώπους. Τώρα αρχίζει να εξαπλώνει τις δραστηριότητές της και σε άλλους τομείς, ενώ οι καταναλωτές νιώθουν όλο και λιγότερο ευκατάστατοι με την τρέχουσα οικονομική κρίση», σχολίασε ο υποδιευθυντής του τμήματος καταναλωτών του γαλλικού Κέντρου Έρευνας για τη Μελέτη και Παρατήρηση των Συνθηκών Διαβίωσης, Ραφαέλ Μπέργκερ

Και ενώ οι περισσότερες επιχειρήσεις των ΗΠΑ σημείωσαν ζημία για το 2008, η McDonald's ανακοίνωσε κέρδη 985,3 εκατομμυρίων ευρώ, μόνο για το τελευταίο τέταρτο του χρόνου. Παρόλο που σημειώνεται πτώση στα κέρδη της, της τάξης του 23%, σε σχέση με πέρσι την ίδια εποχή, η McDonald's ανακοίνωσε αύξηση 7,2% στα κέρδη από τις πωλήσεις της παγκοσμίως.


Αναρωτιέμαι σε τι ακριβώς συνίσταται η ποιότητα ζωής όταν τα "προϊόντα τύπου φαγητού" εταιριών όπως η McDonalds γίνονται επιλογές για τη πιο σημαντική από τις ανάγκες μας.

Πάντως η παραπάνω πολυεθνική σκοπεύει να επικεντρωθεί στις αγορές της Ευρώπης και να αυξήσει την παρουσία της ακόμα και σε δυτικοευρωπαϊκές χώρες, όπως η Ιταλία και η Ισπανία.

No comments:

Post a Comment